
Foto's en verhalen van deelnemers




















REVIEWS:
Als teambuilding de 'kampvuur workshop' gedaan. Wat een ervaring. In de natuur, rond het vuur, en met de collega's samen maakten we een overheerlijke menu klaar. Al onze wensen en verwachtingen werden ingelost. Het was een heel gezellige namiddag. Een echte aanrader!
Stefanie Roothooft
Fantastisch
Horemans Geert
Wat een ervaring.
Hellings Katrien
Top namiddag met Stef! Verrassende locatie, back to basics koken, afwisselende technieken, lekkere gerechten! Dankjewel! Hele fijne ervaring, en zeker voor herhaling!!
Ludo Janssen
We hadden een topnamiddag bij Stef! Veel aandacht voor de veiligheid van de kinderen en heel uiteenlopende activiteiten: vuur maken met verschillende materialen, hout klieven, hout zagen, boogschieten, een punt maken aan een stok. De kinderen en volwassenen genoten! Eindigen met een lekkere hamburger van het vuur en marshmallows roosteren, kan het beter?
Stef had veel aandacht voor elk kind en keek goed toe op de veiligheid van iedereen. Een lieve zachtaardige, bekwame man, die ons een fijne namiddag en weer wat meer zelfvertrouwen bezorgde!
Katleen Verhaegen
Vandaag verjaardagsfeestje gehad in het bos. Top was het👍
Mats Serbouti
We namen deel aan een workshop van Stef via Toerisme voor Autisme. Wat een fijne ervaring. Stef legde alles duidelijk en rustig uit en was steeds bereikbaar voor vragen. Hij gaf de kinderen ook constructieve en positieve feedback zodat het voor elk kind een succeservaring werd! Vuur maken, hout zagen en klieven, boogschieten en afsluiten met een lekkere hamburger gebakken boven het vuur. Aanrader!
Superavond mogen beleven met onze jongeren met autisme bij Stef van Charcoal Chef. Onze jongeren hebben genoten van alles wat er te beleven was: vuur maken, hout klieven, boogschieten, koken en eten, een bostoilet,... We genieten nog na!!
Stef, top gedaan!!!
Jongerenproject X-Act MOL
Vandaag verzorgde Stef het verjaardagsfeestje van ons zoontje van 8 jaar. Het was helemaal op maat van wat onze zoon leuk vindt. Een groep van 13 kinderen houdt Stef perfect in de hand. Er gingen 13 vuile, vermoeide kinderen naar huis. Maar ze namen ook heel veel verhalen en nieuwe ervaringen mee. Wij zijn fans!!
Elien Van Vaerenbergh
Lewis en ik gingen op tweedaagse kinderhike. Het was een mooie wandeling met veel variatie. Mooie vijvertjes en uitkijkhutten, een sluis onderweg. Stef zit vol leuk verhalen en weetjes. Hij slaagt erin de kids te motiveren om verder te gaan en met de nodige papa mopjes was het ook voor de mama's een heel fijne ervaring! We zochten tinder en verzamelden nog wat sprokkelhout voor het vuur. Het gaf al goesting om zo snel mogelijk op ons plekje aan te komen. Na de wandeling kwamen we aan op een prachtig terrein waar we een plekje voor onze tent mochten kiezen. We leerden de fire starter te gebruiken en van makkelijk tot moeilijk zelf een vuurtje aan te maken. Ik leerde battoneren en dat je het daar ook warm van krijgt. Met het geluid van de pauw op de achtergrond en het fluiten van de vogeltjes ben je even weg van alles. Na een lekkere maaltijd en het staren naar een kampvuurtje kom je helemaal tot rust. De tocht terug was alweer erg gevarieerd. En met de nodige spelletjes onderweg ben je snel weer terug aan de start. Moe maar voldaan nemen we afscheid. Merci Stef, je hebt ons alvast wel goesting gegeven om ook je vuurkookkunsten eens te komen checken! Tot snel Marianne Fontaine
Laat feedback achter
Hoe was je ervaring met Charcoal Chef?

